Projekt zakłada wdrożenie wygodnego, cyfrowego kanału umożliwiającego komunikację on-line specjalistów Banku z klientami. Dzięki rozwiązaniu LiveBank Cloud klienci ING będą mieli możliwość skorzystać ze zdalnej porady bankowego specjalisty czy zakupić poszczególne produkty bankowe, w tym również kredyt hipoteczny, bez fizycznej obecności w oddziale Banku.
Dzięki LiveBank Cloud, pracownicy Banku będą mogli łatwiej zarządzać sprawami klientów i wygodnie komunikować się z nimi z wykorzystaniem czatu lub wideo. Rozwiązanie LiveBank Cloud umożliwi zdalną obsługę klienta oraz pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem takich usprawnień jak cyfrowa wymiana dokumentów, współdzielenie ekranu czy wspólne wypełnianie dokumentów. Wszystko to przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Rozwiązanie LiveBank Cloud zostanie wdrożone w ING Banku Śląskim w modelu SaaS co powoduje, że uruchomienie produktu będzie szybsze a realizacja całego projektu bardziej elastyczna. Model subskrypcyjny umożliwi skalowanie rozwiązania i niskie koszty początkowe jego implementacji.
Stroną umowy i częścią projektu jest także Operator Chmury Krajowej. Jest on odpowiedzialny za zapewnienie platformy chmurowej oraz zgodność usług chmurowych z wymogami prawnymi i regulacyjnymi.
Kancelaria miała zaszczyt doradzać w tym pionierskim projekcie, uczestniczyć w negocjacjach oraz zapewniać Ailleron bieżące wsparcie prawne w toku prac nad umową oraz przy finalizacji tej prestiżowej transakcji.
Stronom transakcji gratulujemy i życzymy udanej współpracy!
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET